ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
|
|||
στο
Μάθημα: "Στοιχεία
Ναυπηγίας-Ευστάθεια Πλοίου-Αρχές Πρόωσης"
|
|||
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
|
ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ
|
||
ΚΕΦ. 1 -
ΟΡΟΛΟΓΙΑ, ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΛΟΙΟΥ- ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
|
|||
§1.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ & 1.2 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ - ΟΡΙΣΜΟΙ
|
|||
1.
Τί ονομάζουμε : γάστρα, κύριο κατάστρωμα, πλώρη,
πρύμνη, πυθμένα, τρόπιδα
(καρίνα), υπερκατασκευές, πρόστεγο,
επίστεγο, ίσαλο γραμμή, ίσαλο
σχεδίασης (DWL), βύθισμα, ύφαλα,
ύψος εξάλων, κοίλο ;
2.
α) Τί ονομάζουμε
κυρτότητα και
τί σιμότητα καταστρώματος ενός πλοίου;
β)
Γιατί το κύριο κατάστρωμα ενός πλοίου
κατασκευάζεται με κυρτότητα και
σιμότητα;
3.
Ποιές είναι οι κύριες διαστάσεις ενός πλοίου;
4.
Πώς ορίζεται :
το ολικό μήκος, το μήκος
στην ίσαλο σχεδίασης, το μήκος
μεταξύ των καθέτων, η πρυμναία
κάθετος, η πρωραία
κάθετος;
5.
α) Πώς ορίζεται
το βύθισμα μέσης το πρυμναίο &
το πρωραίο βύθισμα; β) Πότε λέμε ότι ένα πλοίο είναι
ισοβύθιστο ; (βλ.
σελ.13 & πίνακα ορισμών)
γ)
Τί καλούμε διαγωγή,
πώς τη χαρακτηρίζουμε και
πώς ερμηνεύεται ο κάθε
χαρακτηρισμός ;
|
(βλ. σελ. 12 & πίνακα ορισμών)
(βλ. σελ. 13)
(βλ. σελ. 13 & πίνακα ορισμών)
|
||
·
Δείτε τη φωτοτυπία
"Πίνακας Ορισμών", καθώς και την αντίστοιχη ανάρτηση στο Blog.
·
Δείτε επίσης την
ανάρτηση του διαγωνίσματος Α' τετραμήνου στο 1ο Κεφάλαιο (με τις απαντήσεις)
Δείτε ακόμη την πρωτελευταία ανάρτηση με τίτλο: "ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 - ΟΡΙΣΜΟΙ"
|
|||
§1.3 ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ
|
|||
6.
Να αναφέρετε (ονομασία) και να περιγράψετε (θέση,
καθετότητα, ιδιότητες, κλπ.) τα τρία
επίπεδα αναφοράς που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία
σχεδίασης των ναυπηγικών γραμμών.
7.
Ποιά επιμέρους σχέδια είναι απαραίτητα για την πλήρη απεικόνιση
της μορφής της γάστρας ενός πλοίου;
|
(βλ. σελ. 14 αριστ. στήλη - άνω μέρος)
|
||
[βλ. σελ. 14 (αριστ. στήλη - άνω μέρος) &
Σχήμα 1.4 (σελ. 15)]
|
|||
§1.4
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ
ΠΛΟΙΩΝ
|
|||
8.
Ποιές είναι οι κατηγορίες
πλοίων ανάλογα με το σκοπό
για τον οποίο προορίζονται ;
9.
Ποιές είναι οι κατηγορίες
πλοίων ανάλογα με το είδος μεταφοράς ;
10.
Ποιές είναι οι κυριότερες
κατηγορίες φορτηγών πλοίων ; Να περιγράψετε με λίγα
λόγια κάθε μια από αυτές.
|
[βλ. σελ. 14 (δεξιά στήλη - κάτω μέρος) &
σελ. 16 (αριστ. στήλη - άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 16 (αριστ. στήλη ∿ μέσον - κάτω
μέρος & δεξιά στήλη - άνω μέρος,
έως ϰ. τη 2η παράγραφο)]
[βλ. σελ. 16 (δεξιά στήλη-άνω μέρος, από 3η
παράγραφο & κάτω) & σελ. 17]
|
||
ΚΕΦ. 2 - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΜΟΡΦΗΣ ΠΛΟΙΟΥ
|
|||
11. Να δώσετε τον
ορισμό του συντελεστή γάστρας CB .
12. Να δώσετε τον
ορισμό του συντελεστή της ισάλου επιφάνειας CWP .
13. Να δώσετε τον
ορισμό του συντελεστή μέσης τομής ή μέσου νομέα CM .
14. Τί μπορείτε να πείτε σχετικά με τις τιμές που παίρνουν οι συντελεστές κατά
την κατασκευή ταχύπλοων σκαφών ή πλοίων που κινούνται με μικρή ταχύτητα;
|
[βλ. σελ. 22 (αριστ. στήλη ∿ μέσον - κάτω
μέρος)]
[βλ. σελ. 22 (δεξιά στήλη-άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 23 (δεξιά στήλη-άνω μέρος)]
|
||
ΚΕΦ. 3 -
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ SIMPSON
|
|||
10.
Με ποιούς τρόπους υπολογίζεται ο υπολογισμός του
εμβαδού της επιφάνειας κάτω από μια καμπύλη; Ποιός από αυτούς τους τρόπους
έχει μεγαλύτερη ακρίβεια;
|
(βλ. σελ. 26)
|
||
ΚΕΦ. 4 -
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΣΗ - ΕΥΡΕΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
|
|||
11.
Σε ποιές αιτίες
οφείλονται οι δυνάμεις που
αντιτίθενται στην κίνηση ενός πλωτού μέσου, όταν αυτό πλέει στην
διαχωριστική επιφάνεια ήρεμου νερού & αέρα σε κατάσταση νηνεμίας (δηλ.
ακίνητου);
12.
Ποιές είναι οι συνιστώσες της αντίστασης ενός πλοίου;
13.
Να περιγράψετε με λίγα λόγια κάθε μια από αυτές.
14.
Ποιός τύπος μας δίνει την ισχύ ρυμούλκησης (ΕΗΡ,
Effective Horse Power) που απαιτείται για
να ρυμουλκηθεί ένα πλοίο που έχει συνολική αντίσταση Rt με μια ταχύτητα V (με την ισχύ να υπολογίζεται σε ίππους του μετρικού συστήματος)
15.
Να εξηγήσετε γιατί, αν θεωρήσουμε ένα σύστημα προώσεως
πλοίου με έλικα, η ισχύς που απαιτείται να δίνει στην έλικα η κύρια μηχανή είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την
ισχύ ρυμούλκησης (ΕΗΡ) ;
[υπόδειξη: ο
συνολικός βαθμός απόδοσης του συστήματος μεταδόσεως μέσω του κεντρικού άξονα
και του συστήματος προώθησης συνήθως
κυμαίνεται από 0,50 έως 0,65]
16.
Να είστε σε θέση να υπολογίσετε την ισχύ στον άξονα της μηχανής (SHP, Shaft Horse Power) όταν γνωρίζετε την ισχύ ρυμούλκησης (ΕΗΡ) και το συνολικό βαθμό
απόδοσης (δηλ. τον συντελεστή ητ)
|
[βλ. σελ. 32 (αριστ. στήλη - άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 32 (αριστ. στήλη ∿ μέσον - κάτω μέρος, σελ. 33 & amp;σελ. 34)]
[βλ. σελ. 36 (αριστ. στήλη - άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 36 (αριστ. στήλη ∿ μέσον - κάτω μέρος)]
[βλ. σελ. 36 (αριστ. στήλη ∿ μέσον, σχέσεις 4.7 ή 4.8 )]
|
||
ΚΕΦ. 8 -
ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
|
|||
17.
Ποιά κριτήρια καθορίζουν την επιλογή
των ναυπηγικών υλικών (με τα οποία κατασκευάζεται
ένα πλοίο ή σκάφος);
18.
Ποιά φορτία ονομάζονται
δυναμικά;
19.
Ποιές καταπονήσεις
ονομάζονται δυναμικές;
20.
Τί είδους καταπονήσεις δημιουργούν τα κύματα σ' ένα
πλοίο που πλέει σε κυματισμένη θάλασσα;
21.
Ποιές παραμορφώσεις ονομάζονται ελαστικές;
22.
Πότε μια κατασκευή βρίσκεται στην πλαστική περιοχή. (Τί είδους
παραμορφώσεις υφίσταται λόγω φόρτισης;)
23.
Τί εννοούμε όταν λέμε ότι μια κατασκευή καταρρέει
ή ότι επέρχεται κατάρρευση της κατασκευής;
24.
Θεωρώντας την
κατασκευή του πλοίου ως μία δοκό ποιές είναι οι κύριες πηγές φόρτισης;
25.
Θέλοντας να δείξουμε τη διαμήκη κατανομή της φόρτισης
της κατασκευής του πλοίου (ως δοκού) ποιές καμπύλες σχεδιάζονται; Πώς προκύπτει η (συνισταμένη) καμπύλη
φόρτισης ;
26.
Τί ονομάζουμε τάσεις σε ένα στοιχείο μιας
κατασκευής;
27.
Στο εσωτερικό της
κατασκευής (δοκού) του πλοίου ποιά είναι η κατεύθυνση των φορτίων και τί είδους εντατικά
μεγέθη (εσωτερικές αντιδράσεις, δηλ. δυνάμεις/ροπές) εμφανίζονται;
28.
Σε ποιό σημείο της κατασκευής (δοκού) του πλοίου
εμφανίζεται η μέγιστη (ή ελάχιστη)τιμή της καμπτικής ροπής; Πού εντοπίζεται αυτό το σημείο κατά μήκος του
πλοίου;
29.
Σε μια εγκάρσια τομή κοντά στο σημείο αυτό (που εμφανίζεται
η μέγιστη απόλυτη τιμή της καμπτικής ροπής) ποιά επιμέρους στοιχεία της
διατομής κινδυνεύουν να υποστούν τις μέγιστες παραμορφώσεις; (Υπόδειξη:
Πυθμένας & ανώτερο κατάστρωμα)
30.
Να εξηγήσετε το είδος της καταπόνησης που υφίστανται τα
ελάσματα που συνθέτουν το κατάστρωμα
και τον πυθμένα του πλοίου,
όταν έχουμε (a) κατάσταση "Hogging" (κύρτωση) ή (b)
"Sagging" (καμπύλωση)
αντίστοιχα.
Πώς μπορεί να εμφανιστεί η κάθε μια από αυτές τις καταστάσεις (i) εν όρμω (στο λιμάνι, σε ήρεμο νερό) κατά τη διάρκεια τη διάρκεια της φόρτωσης του πλοίου και (ii) εν πλω (όταν δηλ. το πλοίο κινείται στην ανοικτή θάλασσα) |
[βλ. σελ. 61, 2η παραγρ.)]
[βλ. σελ. 61, 3η παραγρ.)]
[βλ. σελ. 62 (αριστ. στήλη - άνω μέρος, τέλος
1ης παραγρ.)]
[βλ. σελ. 62 (αριστ. στήλη]
[βλ. σελ. 62 (δεξιά στήλη-άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 62 (δεξιά στήλη- μέσον & σχήμα 8.1)]
[βλ. σελ. 62 (δεξιά στήλη-κάτω & σελ. 63
άνω - σχήμα 8.2)]
[βλ. σελ. 63 αριστ. στήλη-κάτω & σχήμα
8.3)]
[βλ. σελ. 63 (δεξιά στήλη-άνω μέρος)]
|
||
ΚΕΦ. 10 - ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ - ΙΣΑΛΟΣ ΓΡΑΜΜΗ
|
|||
31.
Ποιά είναι (κατά τη
Φυσική) η έννοια της ροπής μιας δύναμης (ως προς σημείο ή ως
προς άξονα); Τί εκφράζει & πώς υπολογίζεται; Ποιά είναι η έννοια του
μοχλοβραχίονα ;
32.
Να είστε σε θέση να υπολογίζετε τη ροπή μιας δύναμης ή/και τη συνισταμένη ροπή δύο
ή περισσότερων δυνάμεων (ως προς σημείο/άξονα) με χρήση μονάδων είτε
του Διεθνούς, είτε του Αγγλοσαξονικού συστήματος.
33.
Ποιές είναι οι δυνάμεις που επιδρούν στο πλοίο ;
34.
Τί είναι η ίσαλος
γραμμή και σε ποιές κατηγορίες διακρίνεται;
|
[βλ. σελ. 80 (αριστ. στήλη - άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 80 (αριστ. στήλη, 2η παραγρ.)]
[βλ. § 10.3 (σελ. 80-81)]
|
||
ΚΕΦ. 11 -
ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ
|
|||
35.
Τί είναι το κέντρο βάρους ενός πλοίου;
36.
Ποιά η σημασία της θέσης του κέντρου βάρους, σε σχέση
με την ασφάλεια του πλοίου;
37.
Παίρνοντας ως δεδομένο ότι το πλοίο δεν παρουσιάζει
εγκάρσια κλίση τί μπορείτε να πείτε σχετικά με τη θέση του κέντρου βάρους G;
38.
Τί είναι το KG (ή VCG) και τι προσδιορίζουμε με αυτό;
39.
Τί είναι το LCG και τι
προσδιορίζουμε με αυτό;
40.
Τί συμβαίνει όταν προστίθενται/αφαιρούνται βάρη κατά
τον κατακόρυφο άξονα; Ποιό μέγεθος επηρεάζεται;
41.
Τί συμβαίνει όταν προστίθενται/αφαιρούνται βάρη κατά
τον διαμήκη άξονα; Ποιό μέγεθος επηρεάζεται;
42.
Να είστε σε θέση να υπολογίσετε το KG απόπλου (έχοντας
στη διάθεσή σας τα απαραίτητα δεδομένα).
43.
Να είστε σε θέση να υπολογίσετε το LCG απόπλου
(έχοντας στη
διάθεσή σας τα απαραίτητα δεδομένα).
44.
Να είστε σε θέση να υπολογίσετε τη νέα θέση του κέντρου
βάρους G' (δηλ. την
απόσταση GG') που θα προκύψει
όταν έχουμε μετακίνηση /
φορτοεκφόρτωση βαρών κατά τον κατακόρυφο άξονα.
45.
Να είστε σε θέση να υπολογίσετε τη νέα θέση G' (δηλ. την
απόσταση GG') που θα προκύψει όταν έχουμε μετακίνηση / φορτοεκφόρτωση βαρών
κατά τον εγκάρσιο άξονα.
46.
Να είστε σε θέση να υπολογίσετε τη νέα θέση G' (δηλ. την
απόσταση GG') που θα προκύψει όταν έχουμε μετακίνηση / φορτοεκφόρτωση βαρών
κατά τον διαμήκη άξονα.
|
[βλ. σελ. 84 (αριστ. στήλη, 1η παραγρ.)]
[βλ. σελ. 84 (αριστ. στήλη, 2η παραγρ.)]
[βλ. σελ. 84 (αριστ. στήλη, 2η παραγρ.)]
[βλ. § 11.2, σελ. 84-85, (παραδειγμ. 1, 2 &
3)]
[βλ. § 11.2, σελ. 85 (τέλος) & σελ.86 (αριστ.
στήλη- παράδειγμα 4)]
[βλ. § 11.3 α,
β, γ, & δ, σελ. 86-88]
|
||
ΚΕΦ. 12 -
ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ
|
|||
§12.1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ & 12.2 ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ [(σελ.
91 - 94 (αριστ. στήλη)]
|
|||
47.
Να διατυπώσετε την Αρχή του Αρχιμήδη
48.
Να δώσετε τη β' διατύπωση της Αρχής του Αρχιμήδη
(με την οποία ορίζεται η άντωση)
49.
Πώς καθορίζεται
το Κέντρο άντωσης (δηλ. το σημείο
στο οποίο εφαρμόζεται η άντωση) ;
50.
Τί είναι το εκτόπισμα ενός πλοίου; Ποιά είναι
η σχέση που συνδέει το εκτόπισμα
με το βάρος του πλοίου και την άντωση;
51.
Τί είναι το μόνιμο (ή ίδιον βάρος του πλοίου ή light ship),
σε ποιό εκτόπισμα αντιστοιχεί
και ποιά επιμέρους βάρη περιλαμβάνει;
52.
Τί είναι το πρόσθετο
βάρος ή νεκρό βάρος ή deadweight και ποιά επιμέρους βάρη περιλαμβάνει ;
53.
Τί είναι το ωφέλιμο φορτίο (Cargo) και πώς σχετίζεται
με το deadweight;
54.
Από τί εξαρτάται το βάρος των καυσίμων με το οποίο
φορτώνεται ένα πλοίο και γιατί είναι απαραίτητο να γίνεται ένας ακριβής
υπολογισμός πριν από κάθε απόπλου;
55.
Γιατί πρέπει εκτός από την υπολογισμένη ποσότητα να
εφοδιάζεται το πλοίο με κάποια επιπλέον
ποσότητα καυσίμων κι από τί αυτή εξαρτάται;
56.
Πόσο κυμαίνονται
τα ποσοστά
ασφαλείας (safety margins) και για ποιές περιοχές πλόων είναι τα μέγιστα;
57.
Τί είναι αναγκαία εφόδια ταξιδιού ;
58.
Tί είναι τα
σταθερά βάρη (constants) του πλοίου; Δώστε παραδείγματα υλικών που
περιλαμβάνονται σε αυτά.
|
[βλ. σελ. 92 (αριστ. στήλη - άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 92
(δεξιά στήλη - κάτω μέρος) & σελ. 93 (αριστ. στήλη - άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 93 (αριστ. στήλη - μέσον- κάτω μέρος & δεξιά
στήλη)]
[βλ. σελ. 93 (δεξιά στήλη -
κάτω μέρος) & σελ. 94 (αριστ.
στήλη - άνω μέρος)]
[βλ. σελ. 94 (δεξιά στήλη - μέσον)]
βλ. σελ. 94 (αριστ. στήλη - μέσον)]
βλ. σελ. 94 (δεξιά στήλη - κάτω)]
|
||
12.3 ΒΥΘΙΣΜΑ
ΠΛΟΙΟΥ (σελ. 95 - 96)
|
|||
59.
Τί είναι βύθισμα
πλοίου και πόσων ειδών βυθίσματα
υπάρχουν;
60.
Δώστε τον ορισμό του μέσου βυθίσματος DM (Draft Middle).
61.
Να εξηγήσετε τον λόγο που χρησιμοποιείται το μέσο
βύθισμα σε σύγκριση με το βύθισμα μέσης.
(Υπόδειξη:
Η σχέση ανάμεσα στο μέσο βύθισμα και στο βύθισμα μέσης επηρεάζεται/διαταράσσεται από τα φαινόμενα
"Sagging" (καμπύλωσης) και "Hogging" (κύρτωσης) που τυχόν εμφανίζονται στο πλοίο, λόγω
κακής φόρτωσης)
62.
Να εξηγήσετε πότε λέμε ότι ένα πλοίο είναι ισοβύθιστο,
έμπρυμνο ή έμπρωρο.
63.
Με τον όρο διαγωγή τί εννοούμε; Σε τί αυτή
διακρίνεται; Ένα ισοβύθιστο πλοίο τί διαγωγή παρουσιάζει;
|
[βλ. σελ.95 (δεξιά στήλη - άνω)]
[βλ. σελ.96 (αριστ. στήλη - άνω)]
[βλ. σελ.96 (αριστ. στήλη - κάτω)]
|
||
ΚΕΦ. 14 -
ΓΡΑΜΜΕΣ ΦΟΡΤΩΣΗΣ
|
|||
64.
Τί είναι η εφεδρική πλευστότητα σ' ένα πλοίο;
(Γιατί υπάρχει και πώς εξασφαλίζεται;)
65. Γιατί υπάρχει η γραμμή
φόρτωσης (ή γραμμή του Plimsoll) και τί μας δείχνει;
66.
Γιατί υπάρχουν πολλές γραμμές φόρτωσης
και τί μας δείχνουν;
67.
Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν την
ασφάλεια του πλοίου σε σχέση με το επιτρεπόμενο βύθισμα;
68.
Τί είναι το κατάστρωμα
εξάλων και τί η γραμμή
καταστρώματος;
69.
Σε ποιό ακριβώς σημείο του πλοίου υπάρχει σημαδεμένο το
ύψος
των εξάλων (freeboard) και πώς μετριέται;
70.
Πότε μια κατασκευή λέγεται καιροστεγής (weather
tight);
71.
Να αναφέρετε τρεις τουλάχιστον κανόνες που εφαρμόζονται
κατά την κατασκευή των πλοίων με
σκοπό την αποφυγή της εισόδου νερού στο κύτος του πλοίου.
72.
Από τί εξαρτάται ο καθορισμός του ύψους των εξάλων;
73.
Ποιά πλοία επιτρέπεται να έχουν μικρότερο ύψος εξάλων
και γιατί;
74.
Γιατί είναι σημαντική η ύπαρξη αυξημένου ύψους της
πλώρης σ' ένα πλοίο; Πώς επιτυγχάνεται η επίτευξη του αναγκαίου ύψους της
πλώρης;
75.
Πώς επιτυγχάνεται η προστασία του πληρώματος;
76.
Τί εννοούμε όταν λέμε ότι ένα πλοίο έχει επαρκή
αντοχή της μεταλλικής κατασκευής και από ποιόν αυτή ελέγχεται &
παρακολουθείται;
|
(βλ. σελ. 111)
[βλ. σελ. 112 (αριστ. στήλη - άνω)]
[βλ. σελ. 112 (αριστ. στήλη - μέσον)]
[βλ. σελ. 112 (αριστ. στήλη - κάτω)]
[βλ. σελ. 112 (δεξιά στήλη - άνω)]
[βλ. σελ. 112 (δεξιά στήλη - κάτω)]
[βλ. σελ. 113 (αριστ. στήλη - άνω)]
[βλ. σελ. 113 (αριστ. στήλη - κάτω)]
[βλ. σελ. 113 (δεξιά στήλη - άνω)]
|
||
ΚΕΦ. 16 -
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ
|
|||
77.
Τί ονομάζεται διαγωγή ενός πλοίου; Πότε ένα πλοίο έχει
πρωραία διαγωγή, πότε πρυμναία και τί συμβαίνει όταν η διαγωγή σ' αυτό είναι
μηδενική;
78.
Τί ονομάζεται αρχική διαγωγή σ' ένα πλοίο;
79.
Τί ονομάζεται τελική διαγωγή σ' ένα πλοίο;
80.
Τί ονομάζεται μεταβολή διαγωγής σ' ένα πλοίο και πως
αυτή προκαλείται;
81.
Πότε η μεταβολή της διαγωγής χαρακτηρίζεται ως πρωραία
και πότε ως πρυμναία;
|
[βλ. σελ. 128 (αριστ. στήλη - άνω)]
[βλ. σελ. 128 (αριστ. στήλη - μέσον)]
[βλ. σελ. 128 (αριστ. στήλη - κάτω)]
|
||
Κυριακή 3 Ιουνίου 2018
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ (ΝΕΠ)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ «ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ» (1960)
Η τελευταία σκηνή από τη « Μανταλένα », της Φίνος Φιλμ : Η μοναδική μουσική του Μάνου Χατζιδάκι (ο οποίος σαν σήμερα, το 1994...
-
Για την καλύτερη κατανόηση του 2ου Κεφαλαίου (Συντελεστές Μορφής Πλοίου), παρουσιάζεται συμπληρωματικό υλικό : Για τη σύγκρι...
-
Σύγκριση φλογαυλωτών με υδραυλωτούς λέβητες Φλογαυλωτοί Λέβητες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήμ...
-
ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΙΣΜΩΝ Γάστρα ονομάζεται το κοίλο μέρος του πλοίου που έρχεται σ' επαφή με το νερό και είναι υδατοστεγές ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου